Nu-Prep, perfect and official supplements 'extra push'

Nu-Prep, perfect and official supplements 'extra push'
Negative - Prohibited List. ADAMAS, New Delhi, India. NON-DRUG. Nu-Prep official supplement 'The National Sports Institute of Malaysia'

Thursday 20 August 2015

Bertenaga mengurangkan tekanan badan 'stress reducer', kelesuan / keletihan 'LOH - late onset hypogonadism', INVITED REVIEW TDS - TRT.




BERSABAR & TERUSKAN BERDOA
( negara Asean yang terlibat )
JAGA DIRI & JAGA KELUARGA. 
( 14hb SEPT 2015 )

DOA SELAMAT DARIPADA SEGALA JENIS PENYAKIT KHASNYA BENCANA JEREBU YANG MELANDA NEGARA.
Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.
Segala pujian hanya bagi Allah Tuhan semesta alam, selawat dan salam ke atas junjungan kami Nabi Muhammad s.a.w. dan ke atas keluarga baginda dan sahabat-sahabat baginda sekalian.
Sesungguhnya tiada Tuhan (yang dapat menolong) melainkan Engkau ya Allah! Maha Suci Engkau (daripada melakukan aniaya), sesungguhnya kami adalah dari orang-orang yang menganiaya diri sendiri.
Kami berlindung dengan (kebesaran) kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala kejahatan yang ada.
Dengan nama Allah yang tidak memberi mudharat bersama namanya apa yang ada di bumi juga di langit, dan Dia Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui.
Dengan nama Allah dan segala puji hanya bagi Allah, muhammad pesuruh Allah, (kami) tiada daya upaya melainkan dengan (pertolongan) Allah.
Dengan nama Allah (kami bermohon bagi keselamatan) ke atas agama kami dan diri kami. Dengan nama Allah (kami bermohon bagi keselamatan) ahli-ahli dan harta benda kami. Dengan nama Allah (kami bermohon bagi keselamatan) ke atas setiap sesuatu yang Allah berikan kepada kami. Dengan nama Allah sebaik-baik nama, dengan nama Allah Tuhan (bagi sekalian makhluk) di bumi dan di langit, dengan nama Allah yang tidak memberi bahaya sebarang penyakit bersama namanya.
Dengan nama Allah kami memulakan (segala sesuatu) dan dengan (nama) Allah kami mengakhiri (segala sesuatu) dan pada Allah kami berserah. Kami memelihara diri kami dengan (Allah) Yang Mempunyai kekuatan dan kusasaan. Dan kami berpegang dengan Tuhan Yang Memiliki kekuasaan, dan kami berserah pada (Allah) Yang Sentiasa Hidup, Yang Tidak Mati.
Ya Allah ya Tuhan kami, jauhkanlah kami, pemerintah kami, dan negara kami serta seluruh orang-orang Islam di pelusuk tempat daripada segala jenis penyakit khasnya Bencana Jerebu ini, dan lindungilah kami daripada kebinasaan dan selamatkanlah kami daripada terbunuh dan daripada penyakit ta'un dan daripada bencana dengan belas kasihan-Mu wahai Yang Maha Meliputi segala yang tersembunyi, sesungguhnya Engkau Maha Berkuasa atas tiap-tiap sesuatu.
Ya Allah, cucurilah dengan sepenuh rahmat ke atas junjungan kami Nabi Muhammad s.a.w. dan ke atas ahli-ahli keluarga baginda dan seluruh sahabat baginda. Dan segala puji hanya bagi Allah Tuhan Pentadbir seluruh alam.


SELURUH DUNIA
'PERISTIWA DI MEKAH'
BERSABAR & TERUSKAN BERDOA
'Syahid kini berada di syurga'

'Forgive  & Grant Them Jannah'.

LINDUNGILAH KESEMUANYA JEMAAH HAJI 1436 H.

Yang terkorban ditetapkan Syurga oleh Yang Maha Esa.
"Yang cedera dipercepatkan sembuhnya & berada pada kesihatan yang baik
Yang HILANG ketemuikanlah SEGERA".
( 8 MASIH HILANG, Sept 13hb, 2015 )

PERMUDAHKANLAH  SEGALANYA.
Aamin..

KEPADA semua ahli keluarga yang terlibat, saudara mara atau ibubapa yang SYAHID, telah ditetapkan Syurga oleh Yang Maha Esa. ANDA semua insan terhebat DUNIA AKHIRAT. 

Kehebatan nyata contoh dari Yang Maha Esa kepada berbilion Umat Islam lain di dunia  kerna BAHAWA dikalangan saudara mara atau ibubapa ANDA telah TETAP DI 'SYURGA ALLAH'. TETAPI yang bernyawa ini, berbilion Umat Islam yang masih hidup  'BELUM LAGI DITENTUKAN  SYURGA ALLAH'.


Peristiwa Semalam 4.30 ptg di Mekah
Sept 11, 2015
Teruskan Bersabar & Berdoa

"Ya ALLAH, Lindungi semua Jemaah Haji 1436 H. Permudahkan segala-gala urusan & ibadah". Aamin...


MEKAH 
Hujan sebentar tadi 15 Zulkkaedah 1436 H
( Gambar Ihsan - Jemaah Haji 1436 H, di Mekah )
'ALHAMDULILLAH'
BERTENAGA PERMUDAHKAN URUSAN IBADAN DI TANAH SUCI.



JANGAN CUBA MEMANDAI-MANDAI. TAK TAHU MULAKAN DENGAN
‘IQRA’, Bacalah....
‘Ramai yang memberi nasihat supaya  BERHATI-HATI. Ada pihak yang TIDAK menyukai kejayaan  MALAYSIA’.


Kali ini dimulai dengan 
Aktiviti Mulia. 
(oleh Biotropics Malaysia Berhad)

Jemaah Haji 1436 H 
( Wilyah Persekutuan )
dibekalkan Nu-Prep.

'SYUKUR, permudahkan ibadah di Tanah Suci untuk semua Jemaah Haji 1436 H & moga diterima amalan baik ini oleh Yang Maha Esa'.  Aamin..

Penyerahan Nu-Prep kepada Jemaah Haji 1436 H Wilayah Persekutuan
BERTENAGA & permudahkan urusan Ibadah di Tanah Suci.
( penyerahan dilakukan oleh Tengku Sharil Tengku Adnan CEO,
Biotropics Malaysia Berhad ) 

RENUNGAN SEBENTAR.
TERBAIK di Royal Bintang, Seremban.

FAKTA KEMAJUAN & PEMBANGUNAN UMMAH.

JIHAD KESIHATAN - Perjuangan memastikan ANDA Sentiasa Sihat adalah juga 'JIHAD KESIHATAN'. ( Sahabat Korporat Tabung Haji ). Permudahkan umat Islam dalam usaha Ibadah seharian. Kelebihan berada pada kesihatan yang baik seperti dituntut agama, permudahkan ANDA umat ISLAM sebagai 'TETAMU ALLAH'. Aamin.

Tanggungjawab ini diutamakan oleh pihak Biotropics Malaysia Berhad. ANDA SIHAT adalah kelebihan negara berada pada status MALAYSIA TERUS MAJU.

Aktiviti kebenaran produk 'MUKJIZAT BERGELAR TONGKAT ALI sebagai PENERAJU HERBA NEGARA ( kerjasama Kerjaan Malaysia & MIT -USA ). Kesihatan yang baik dituntut agama, permudahkan setiap Muslim dalam urusan / tugasan, Ibadah seharian & hari-hari seterusnya.

Nu-Prep terhasil dari kerjasama Kerajaan Malaysia & MIT (USA). Berjaya dipatenkan MALAYSIA – MY 134867, Amerika Syarikat ( US Patent 7, 132, 117 B2 ), Eropah ( Europe Specification Patent EP 1 313 491 B1 & Japan Patent ( JP 5607013 B ).



MEKAH LABAI ALLAH HUMA LABAIK
MEKAH LABAI ALLAH HUMA LABAIK
MEKAH LABAI ALLAH HUMA LABAIK

CONTOH Nu-Prep berjaya untuk Umat Islam dari sudut keutamaan SOLAT adalah keutamaan & segala-galanya.


Amalan, MENGAMBIL NU-PREP dari awal permudahkan Umat Islam dalam urusan & ibadah seharian. 'In Sha Allah'.
BERJAYA KEARAH PENYELESAIAN UMAT ISLAM SEDUNIA.
UNTUK BERTENAGA.


SEMEMANGNYA BERTENAGA & PERMUDAHKAN IBADAH.


AMALAN DARI AWAL MENGAMALKAN NU-PREP 
SYUKUR 'SOLAT' yang lebih baik -FOKUS tiada sakit pada kaki & lutut.
( gambar contoh )


SOLAT 
dipermudahkan.
( TIDAK ADA SAKIT PADA BELAKANG BADAN )

Sujud
yang sempurna
( SUJUD, kini tiada sakit yang berpanjangan )


AMAT BERUNTUNG SEMASA HIDUP INI MASIH DAPAT MELIHAT KEDUA IBUBAPA MASIH BOLEH BERDIRI TEGAK - 'SEMPURNA SOLAT', tanpa duduk. Status kesihatan hampir keseluruhan badan berada pada tahap baik. 'Alhamdulillah'.
(Ibubapa, masih mampu berjalan ke surau)


PERMUDAHKAN SOLAT - Pesakit Slipped Disc.

Fakta  pesakit 'Slipped Disc',

Kini amalan Nu-Prep permudahkan SOLAT 'RUKUK, SUJUD & DUDUK' saya tiada sakit lagi. MALAH pesakit 'slipped disc' seluruh dunia tahu SUKAR BANGUN PAGI. Tetapi selepas mengamalkan Nu-Prep TERBUKTI PERMUDAHKAN BANGUN SUBUH / PAGI & SOLAT TERJAMIN DENGAN BERDIRI TEGAK, ( seiring Rukun Solat ).

PERHATIAN.
( 'discovery' ke arah pembangunan kajian klinikal ).
  

Pengakuan ahli perniagaa minuman herba bahawa hingga kini belum ada ( belum diketemukan sebarang produk berasaskan herba ) KECUALI NU-PREP yang berjaya ketahap ini. 

Benar, bahawa ubat hospital dari doktor pakar boleh menghilangkan SAKIT tetapi cuma sebentar ( tidak selamanya ) malah selalu diingati akan ada RISIKO BURUK sentiasa menanti. ( bakal berlaku ke arah lebih buruk dengan BUKTI parameter sakit lain akan muncul, sama ada dapat dikesan dengan sendirinya dari 'TINGKAH LAKU' seharian atau dari PENGAMBILAN DARAH ). 



'In Sha Allah', ketika berada di MADINAH & seterusnya di MEKAH kesihatan terjamin baik. Jemaah dari Malaysia di lindungi Yang Maha Esa dengan sentiasa berada pada status kesihatan yang amat baik.


Kesukaran mendapat DEMAM, pelbagai jenis demam bermula dengan suhu badan meningkat ( selain ciri-ciri sakit sendi-sendi, keletihan melampau, batuk, selsema ). Bertenaga sepanjang Musim Haji tanpa bantuan bahan terlarang / DADAH permudahkan segala urusan FOKUS IBADAH adalah terjamin. SUKAR mendapat bacaan Kencing Manis 'meningkatkan', jesteru bertenaga mengatasi kelesuan di sebabkan Kencing Manis ( bacaan diabetes menurun dari ambil darah 'monitoring system' ). Ini kelebihan produk negara ISLAM menyelesaikan masalah Umat Islam dari seluruh dunia, permudahkan ANDA sebagai Jemaah Haji 'TETAMU ALLAH', yang di muliakan.  
DIABETES REDUCER
               
Inilah cara sebenar untuk membantu JEMAAH HAJI 1436 H, agar sentiasa berada pada tahap kesihatan yang amat baik dipermudahkan ibadah. Fakta SAINS ISLAM ini menjadikan satu contoh utama kepada semua pengusaha herba supaya produk benar-benar menepati & seiring tuntutan agama. Mengetahui bahan kandungan sebenar, proses yang selamat, ujian pada haiwan ( keracunan biasa & kronik ), kajian awal kepada manusia ( ujian menyeluruh dari hasil darah - parameter lain adalah NORMAL seperti sebelum ) & bukti sebenar kajian klinikal. 

Pengamalan jangka panjang tidak merosakan buah pinggang & lain-lain. ( ke arah SIFAR DIALISIS, KENCING MANIS & LAIN-LAIN ). Juga kejayaan berlaku dengan mengurangkan kos rawatan dengan menggunakan wang zakat negeri-negeri untuk pesakit ISLAM yang memerlukan rawatan dialisis. 

KEJAYAAN SAINS ISLAM.
'TERIMA KASIH ALLAH'

Kehebatan SAINS ISLAM ini telah memberi petunjuk, sesungguhnya bukti kejayaan penyelesaian masalah KEBIASAAN jenis sakit yang dialami ramai dikalangan Umat Islam ‘LELAKI ATAU WANITA’ ( disebabkan faktor umur & ada yang masih muda seawal 30an ).  

Berita ini bukan sahaja untuk MALAYSIA malah Umat Islam seluruh dunia  & bukan Islam juga secara tidak langsung memperolehi manfaatnya. ( kepada bukan Islam hanya untuk kesihatan semata-mata, tanpa perbuatan proses 5 waktu sehari. TIDAK termasuk mengejar ‘Sunat 2 Rakaat’ sebelum SOLAT SUBUH ).

Bagi meningkatkan testosterone,   sakit yang selama ini ada pada kaki, betes, lutut & belakang badan HILANG. Jerteru TERANG & JELAS permudahkan SOLAT Umat Islam.
Kerna dalam Islam ‘Tiang Agama adalah SOLAT’ maka permudahkan SOLAT adalah penyelesaia JIHAD yang selama ini dicari oleh Umat Islam untuk mengamal makanan tambahan tanpa ada sebarang pengaruhi bahan terlarang / DADAH untuk terus sihat & bertenaga. 

Inilah kehebatan berada pada landasan benar fakta SAINS ISLAM, dari produk Jenama Malaysia iaitu Nu-Prep Lelaki.

Kehebatan - fakta ini untuk permudahkan Umat Islam sebagai 'TETAMU ALLAH' di Tanah Suci.

Memenuhi hasrat pasangan suami isteri yang menunaikan HAJI.
( berniat bersama suami isteri untuk BERSAMA-SAMA KE MEKAH  dimakbulkan ). Kesihatan sama-sama berstatus baik, bertenaga & semestinya semua ini laluan dipermudahkan oleh Yang Maha Esa. Nu-Prep berjaya menjadikan Umat Islam sentiasa berstatus baik kesihatannya ini adalah pengesahan rasmi oleh doktor. Aamin... 

Pihak Biotropics Malaysia Berhad amat bersyukur atas Anugerah Yang Maha Esa, dengan produk ISLAMIK yang berjaya mengatasi & menyelesaikan masalah Umat Islam sedunia. Susunan diatas permudahkan SOLAT, ini adalah nyata & kelebihan dari pengesahan pengamal 'TELAH BERJAYA PERMUDAHKAN SOLAT MEREKA - LELAKI & WANITA'. 

Juga dari pengesahan hasil laporan  pengambilan darah mendapati status parameter sakit lain yang dialami ke arah NORMAL. CONTOH seperti bacaan gula dalam darah - TURUN & kini bertenaga, bacaan platelet meningkat ( Sukar Demam ), bacaan darah tinggi ke arah normal, bacaan uric asid ke arah lebih baik ( nyata TIDAK ADA GOUT - hilangnya sakit & bengkak - TANPA AMALKAN UBAT TAHAN SAKIT & Bengkak dari doktor ), status kolesterol baik HDL - ke arah lebih BAIK  ( seperti kajian terbukti 'booster good cholesterol ). Ini kelebihan sokongan BENAR & TERANG dari laporan 'pathology'. 

( ini tidak termasuk semasa di tanah air telah berhasil memberi kebaikan. Tidak ujudnya suasana boleh 'BERLAKUNYA DARURAT', TIDAK SESEKALI MELETAKAN UMAT ISLAM SENTIASA BERADA PADA WAKTU & KETIKA MUDAH TERBATALNYA 'WUDUK' mereka).

Contohnya 'Masalah Wuduk, untuk lelaki dengan tidak terkeluarnya Air Kencing jika TERBATUK ATAU TERBERSIH - dengan panduan nasihat amalan berkemut sedikit sebanyak telah membantu maka ia lebih MEMANJANGKAN WUDUK malah akan beroleh lebih PAHALA apabila berwuduk 'semula' dalam / pada masih adanya WUDUK dibadan setiap Umat Islam ). 

AAMIN..




RENUNGAN UNTUK UMAT ISLAM YANG BERNIAGA.
SEIRING TUNTUTAN AGAMA.
Renungan Untuk Umat Islam Yang Berniaga Seiring Tuntutan Agama

WAJIB TONTON
NABI MUHAMAD S.A.W
TIDAK MENGAKU UMAT - PERNIAGA YANG MENIPU.
( masih ramai yang TIDAK FAHAM & TIDAK MENEPATI yang dituntut agama dalam perniagaan)

ISLAM MELARANG UMATNYA, MENIPU DALAM PERNIAGAAN.
NABI MUHAMAD S.A.W.
TIDAK MENGAKU UMAT.

JIHAD KESIHATAN – IQRQ, bacalah... ‘HALAL  HARAM Dalam Perniagaan. Ilmu dimana-mana ‘Mencari Ilmu hingga ke negeri China’. 

Kelebihan nyata wajib mengetahui apakah ‘inti pati, ramuan sebenar ‘bioaktif’ agar benar-benar dapat memberi kesan kebaikan kepada kesihatan tubuh badan. Kerana KESIHATAN yang baik di tuntut agama. 

Kongsi contoh seiring tuntutan agama kejayaan terbaik produk dari negara ISLAM yang pertama di dunia mendahului perubatan barat untuk BERTENAGA tanpa bantuan bahan terlarang / DADAH. Contoh produk berasaskan herba paling berjaya bersama kajian klinikal terbukti. Satu-satunya ‘Pati asli - pure extract' berasaskan dari Tongkat Ali yang melepasi pasaran USA & lain-lain. ‘Extrcat’ Tongkat Ali yang dijamin paling Selamat, Berkesan & Berkualiti.

Aktiviti berilmu dari produk 'MUKJIZAT BERGELAR TONGKAT ALI – kajian klinikal terbukti untuk KELESUAN / KELETIHAN ‘LOH –late ohset hypogonadis ' sebelum datangnya keletihan MELAMPAU, Mengurangkan Tekanan badan ‘stress reducer’ & lain-lain http://www.nuprepkl.blogspot.com/sebagai PENERAJU HERBA NEGARA ( kerjasama Kerajaan Malaysia & MIT -USA ). Kesihatan yang baik dituntut agama, permudakan setiap Muslim dalam urusan / tugasan, Ibadah seharian & hari-hari seterusnya. Contoh kebaikan dengan pengamalan Nu-Prep lelaki TIADA SAKIT PADA KAKI, LUTUT, BELAKANG BADAN.

Malah sukar demam disamping mengurangkan kandungan gula dalam badan. JESTERU Jemaah Haji akan sentiasa BERTENAGA. ‘In Sha Allah’ Segala yang terbaik dari Yang Maha Esa. IQRA Anda dituntut AGAMA ‘BACALAH’ ( HAK HARTA INTELEK kajian klinikal terbukti http://www.jissn.com/content/10/1/28 

Nu-Prep terhasil dari kerjsama Kerajaan Malaysia & MIT (USA). Berjaya dipatenkan MALAYSIA – MY 134867, Amerika Syarikat ( US Patent 7, 132, 117 B2 ), Eropah ( Europe Specification Patent EP 1 313 491 B1 & Japan Patent ( JP 5607013 B ).



AMALAN dari awal permudahkan urusan & ibadah seharian. 'In Sha Allah'.
Kelebihan berada di MEKAH, dengan amalan yang baik bersedia dari awal. Kesihatan yang berpanjangan satu kelebihan permudahkan segala urusan semasa berada di Tanah Suci.

( CONTOH TESTIMONI - TERBAIK DIPERMUDAHKAN SEGALANYA ATAS KURNIA KESIHATAN YANG BAIK OLEH YANG MAHA ESA ).




JANGAN CUBA MEMANDAI-MANDAI. TAK TAHU MULAKAN DENGAN
‘IQRA’, Bacalah....
‘Ramai yang memberi nasihat supaya  BERHATI-HATI. Ada pihak yang TIDAK menyukai kejayaan  MALAYSIA’.


AKTIVITI PERLU DIKONGSI BERSAMA.'SUDUT SAINS SUKAN'.

KEMAJUAN SAINS SUKAN NEGARA, TERBUKTI.
RENUNGAN BERSAMA. PRODUK TERHASIL DARI FAKTA SAINTIFIK.

ANDA PERLU SEGERA
 'UBAH MINDA 
SEGERA KEARAH CARA HIDUP SIHAT'
PASTI BERJAYA.



PENTING UNTUK KESIHATAN, JAGA DIRI & JAGA KELUARGA
"BERHENTI SEBELUM KENYANG"

'AWAS'
ANDA JADILAH CONTOH
TERBAIK UNTUK GENERASI.


FAKTA, di Asia Malaysia merupakan negara ke 6 mempunyai status OBESITI & NO 1 DI ASEAN. 
( walaupun di Indonesia populasinya melebihi 250 juta orang ).

Ini fakta petunjuk yang tidak baik untuk negara. Kerna Kerajaan akan bertanggungjawab SEPENUHNYA atas segala kos rawatan kesihatan, kesan buruk hasil dari OBESITI. Malah yang pasti bakal meningkatnya kepelbagai jenis sakit oleh rakyat MALAYSIA. ( CONTOH PADA BELANJAWAN AKAN DATANG - BAGET 2016, saksikan kos rawatan 'dialisis' sebagai contoh ketara bakal terus meningkat. 
( penulisan & kenyataan ini disiarkan sebelum diumumkan belanjawan 2016 ).





PERHATIAN. 'WAJIB BACA

Fakta TERANG & BENAR. TIDAK ADA SEBARANG PIHAK PENGELUAR PRODUK DI DUNIA SEUMPAMANYA BERJAYA MEMBERI TENAGA DENGAN MENINGKATNYA 'TESTOSTERONE'.

PERHATIAN SEKALI LAGI BAHAWA TIDAK ADA SEBARANG BADAN SUKAN DI DUNIA  YANG BOLEH MENAFIKANNYA.

Peningkatan 'testosterone' mengikut standard dunia sukan & peraturan yang telah ditetapkan untuk individu ahli sukan tersebut beraksi dinegara sendiri ( arena tempatan ) menjadi juara & dipilih mewakili negar tersebut ke peringkat antarabangsa. 'KERANA SETIAP AHLI SUKAN TIDAK BOLEH LARI ATAU TERLEPAS DARI UJIAN AIR KENCING'. ( walaupun secara 'RANDOM' Without  Definite Aim - TIDAK AKAN TERLEPAS 'POSITIVE ATAU NEGATIVE' ).



KEJAYAAN SETERUSNYA ADALAH ATAS PERMAKANAN TAMBAHAN YANG BAIK DEMI NEGARA.

PENGAKUAN BENAR OLEH 'MR.UNIVERSE 2014 KALI KE 10 & MR. ASIA 2014 KALI KE 9.  JUGA PENERIMA ANUGERAH 'OLAHRAGAWAN NEGARA 2014' MENGAMALKAN NU-PREP ATAS FAKTA SAINTIFIK TERBUKTI TANPA RAGU-RAGU.

Inilah satu-satunya produk berasaskan dari Tongkat Ali di dunia melepasi 'UJIAN AIR KENCING' ( mengikut standard antarabangsa di Mumbai, India ). Produk lain berasaskan dari ramuan Tongkat Ali semata-mata BELUM ADA yang disahkan oleh badan antarabangsa tersebut hingga kini.

Pemberitahuan ini WAJIB dinyatakan agar semua ahli sukan negara tidak tersalah atau tertipu atau terinaya.
( selain segala PANDUAN / NASIHAT yang telah diberikan oleh pihak sukan negara semasa seminar atau kelas-kelas khas perlu dipatuhi berkaitan permakanan tambahan ).


SATU-SATUNYA DI DUNIA UNTUK BERTENAGA TANPA BANTUAN DADAH.
PERHATIAN 
DITUJUKAN KEPADA SEMUA AHLI SUKAN NEGARA & ANTARABANGSA ( SERTA BADAN SUKAN BERKAITAN ). 

BAHAWA NU-PREP LELAKI, SATU-SATUNYA & PERTAMA DI DUNIA PRODUK BERASASKAN DARI HERBA TONGKAT ALI YANG BERJAYA MELEPASI UJIAN AIR KENCING 'DOPING-WADA' ( MUMBAI, INDIA ).

Produk lain bakal merbahayakan kesihatan ANDA ( tidak tahu ramuan & kandungan sebenar ). 'AWAS', kerna ANDA AHLI SUKAN NEGARA nama baik & maruah negara perlu dijaga. 


GAGAL UJIAN AIR KENCING
MEMBAWA PADAH KEPADA NEGARA.

NU-PREP PALING SELAMAT UNTUK SEMUA AHLI SUKAN NEGARA 
'KEKAL BERTENAGA TANPA DADAH'.


PERHATIAN
KENYATAAN
KETINGGALAN 
ZAMAN.

Kandungan bahan aktif NU-PREP meningkatkan testosterone & TENAGA tanpa bantuan bahan terlarang / DADAH.

FAKTA LULUS, ujian air kencing terbukti oleh Mr. Universe juga Mr. Asia & penerima anugerah 'Olahragawan Negara 2015'.




KINI,  produk Malaysia berjaya mengatasi masalah untuk semua ahli sukan tempatan & antarabangsa. 

JAWAPANNYA semestinya Nu-Prep lelaki. ‘Meningkatkan testosterone ( ujian air kencing – ‘Negative Prohibited List’ ), jesteru bertenaga mengatasi keletihan MELAMPAU’. 

KELETIHAN AKAN MEMBOLEHKAN BERLAKUNYA LEBIH BANYAK KESILAPAN DALAM URUSAN SEHARIAN ANDA. 

AMALKAN NU-PREP DI JAMIN BAIK & SELAMAT UNTUK MENGURANGKAN KESILAPAN & PERMUDAHKAN DALAM URUSAN SEHARIAN ANDA.






LEBIH FOKUS
BERTENAGA TANPA DADAH
TERBUKTI.

UJIAN AIR KENCING 'DOPING-WADA' LULUS.
( PROTOKOL & RASMI DI MUMBAI, INDIA )

FAKTA KEJAYAAN SAINS SUKAN NEGARA.

Kini, semua kebimbangan ahli sukan tempatan & antarabangsa telah berjaya diatasi & terjawab. 
Kemajuan Sains Sukan Malaysia merupakan yang pertama di dunia telah berjaya membuktikan bahawa peningkatan 'testosterone' jesteru BERTENAGA ( bertenaga BUKAN atas pengaruhi atau & bantuan bahan terlarang / DADAH ).
Rekod terbukti  tidak melebihi TAHAP SEBENAR  '1/4' dalam sukan dunia ( pemeriksaan badan rasmi ujian air kencing - URINE TEST, oleh DOPING-WADA di Mumbai, India )). 



BERTENAGA DEMI NEGARA.

MALAYSIA BOLEH
BERSAMA NU-PREP


JIHAD KESIHATAN - Malam tadi, melihat status Mr. Universe kesihatan Sazali Samad berada pada tahap terbaik.Kini masih terus memburu kejuaraan Mr. Asia 2015 untuk kali ke 10.

Kelebihan Bertenaga, berstamina satu kelebihan berpanjangan. Ketahuilah dari sudut 'Pathology' kini laporan adalah lebih baik dari sebelum mengamalkan Nu-Prep. 

Latihan berpanjangan penerusan tanpa Ambil Protein pada waktu rehat tengah hari Tiada sakit pada Ulu Hati. Inilah 'discovery' kemajuan sains sukan. Sambung latihan selepas Zohor tiada masalah masih bertenaga.


Dalam 25 tahun pelbagai supplement diambil & dibenarkan Dunia sukan. Perbezaan dengan amalan Nu-Prep dari September 2014. ( berjaya melepasi Urine Test juga telah menjuarai Mr. Universe 2014 di Mumbai, India ).
'Discovery' lain parameter status buah pinggang lebih baik dari sebelum, LFT lebih baik, Uric Asid Normal & lain-lain adalah lebih baik.

Kesihatan beliau amat penting & keutamaan negara dalam bidang sukan tempatan & Arena Dunia. ( terbukti sebagai Mr.Universe 10 Kali & Mr. Asia Kali ke 9 ). Bukti sebenar, beliau BUKAN JAGUH KAMPUNG.
Kebaikan & Keberkesanan kepada kesihatan tubuh badan telah memberi tamparan hebat pihak pengeluar makan 'supplement' dunia untuk semua ahli bina badan di dunia. 

KINI, terbukti untuk BERTENAGA tanpa bantuan bahan terlarang / DADAH, semestinya Nu-Prep 💊👍



LULUS UJIAN AIR KENCING
AMALAN NU-PREP ADALAH DEMI NEGARA UNTUK BERTENAGA BERPANJANGAN. 

JUGA KEUTAMAAN TERBUKTI DEMI KEMAJUAN SAINS SUKAN NEGARA. 
( kini tersenarainya produk MALAYSIA dibenarkan sebagai amalan untuk semua ahli sukan di dunia )

MALAYSIA BOLEH
Nu-Prep terhasil dari kerjsama Kerajaan Malaysia & MIT (USA). Berjaya dipatenkan MALAYSIA – MY 134867, Amerika Syarikat ( US Patent 7, 132, 117 B2 ), Eropah ( Europe Specification Patent EP 1 313 491 B1 & Japan Patent ( JP 5607013 B ).
MALAYSIA BOLEH


MALAYSIA BOLEH


MALAYSIA BOLEH

MALAYSIA BOLEH

MALAYSIA BOLEH

MALAYSIA BOLEH


MALAYSIA BOLEH


MALAYSIA BOLEH
Persediaan ke 'Mr. Asia 2015'.
Untuk kali ke 10 'In Sha Allah'.





SILA CONTOHI 'OLAHRAGAWAN NEGARA 2014' SAZALI SAMAD sentiasa Bertenaga Tanpa Bahan Terlarang. 'ANDA SIHAT NEGARA MAJU'.



Aamin.

Semua Rakyat MALAYSIA MENDOAKAN  kejayaan seterusnya. Menjuarai 'Mr. Asia 2015' untuk kali yang ke 10.  ( pada Oktober 2015 & 'Mr. Universe 2015 pada Disember ini ). Aamin..



JANGAN CUBA MEMANDAI-MANDAI. TAK TAHU MULAKAN DENGAN
‘IQRA’, Bacalah....
‘Ramai yang memberi nasihat supaya  BERHATI-HATI. Ada pihak yang TIDAK menyukai kejayaan  MALAYSIA’.

AKTIVITI PERLU DIKONGSI BERSAMA. SUDUT SAINS ISLAM.

WAJIB BACA


Nu-Prep Lelaki untuk stamina.
Kekal cergas dan sihat sepanjang masa di bulan Ramadan


Bulan Ramadan menjadi keutamaan bagi umat Islam untuk beribadah dan mendapatkan keberkatan, justeru sangat penting untuk menjaga kesihatan diri agar tidak mengganggu ibadah di samping mengehadkan daripada menjalani rutin seharian apabila berada dalam keadaan letih, lesu, dehidrasi dan sakit kepala. 


Dalam hal ini, digalakkan umat Islam untuk mengambil suplemen kesihatan untuk mengekalkan tenaga sepanjang bulan ini sebagai contoh suplemen berasaskan herba tongkat ali yang telah digunakan sejak zaman nenek moyang untuk merawat penyakit, tenaga batin dan kesihatan dalaman lelaki dan perempuan.

Tetapi hakikatnya, tongkat ali terbukti mempunyai lebih kebaikan daripada berfungsi hanya untuk meningkatkan tenaga batin, telah membawa Biotropics Malaysia Berhad, terhadap tongkat ali untuk membawa pendekatan baharu, dan mengeluarkan sebuah produk berasaskan herba kesihatan berjenama Nu-Prep Lelaki.

Produk ini merupakan suplemen kesihatan yang mengandungi seratus peratus ekstrak tongkat ali tulen larut air, yang mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan mendapat pengiktirafan ISO Standardzation, Amalan Pengilang Terbaik (GMP), Standard Malaysia dan perakuan halal daripada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) serta US FDA.

Menurut Setiausaha Agung Persatuan Pengguna Islam Malaysia, Datuk Dr. Ma’amor Osman, sebagai pengguna Islam yang bijak, adalah penting sebelum mengambil sesuatu produk perlu  mengetahui adakah produk yang diambil itu mengandungi ekstrak pati asli herba tongkat ali sebenarnya dan telah menjalani banyak kajian klinikal yang membuktikan kebenaran dan manfaatnya.

“Ada banyak produk lain di pasaran yang mendakwa bahan asas yang digunakan adalah daripada ekstrak pati tongkat ali sebenar, malah tidak mempunyai kajian yang kukuh, tidak selamat, tidak mendapat pengesahan daripada pihak ketiga dan tidak didaftarkan di bawah KKM malah menyampaikan indikasi yang salah kepada pengguna.

“Orang ramai perlu lebih berhati-hati, ini berdasarkan hadis daripada Bukhari yang bermaksud, “Sesungguhnya tidak aku jadikan ubat untuk penyakit daripada benda yang diharamkan olehnya,”.

Jadi di sini saya ingin memberi nasihat, jangan terlalu ghairah untuk membeli produk berbentuk suplemen yang mendakwa diasaskan oleh herba yang sama tetapi tiada kajian klinikal, hanya berdasarkan kepada testimoni pengguna semata, malah dikhuatiri ada yang mengandungi unsur-unsur subahat (meletakkan unsur-unsur haram) dalam produk berkenaan.

“Lebih perlu sekiranya produk berkenaan mempunyai talian tertentu yang boleh dihubungi pengguna sekiranya berlaku keracunan, malah produk itu perlu menjalani proses-proses tertentu sebelum dipasarkan,” katanya ketika ditemui di kliniknya di Taman Tasik Tambahan, Ampang, Selangor, baru-baru ini.


Dr. Ma’amor yang merupakan seorang pengguna Nu-Prep Lelaki sejak diperkenalkan kepadanya, kira-kira sebulan sebelum beliau melakukan aktiviti pendakian puncak Gunung Kinabalu, beberapa bulan lalu. Hasil pengambilan yang berterusan, Alhamdulillah, dalam usianya 55 tahun dan seberat 90 kilogram, beliau berjaya mendaki gunung berkenaan tanpa menghadapi banyak masalah. 

Apa yang penting jelasnya, dalam bulan Ramadan juga, umat Islam perlu sentiasa kekal aktif, fokus, peka, dan produktif agar memberi cerminan kepada agama lain, pada bulan puasa juga umat Islam kekal cergas, tidak letih dan sentiasa berstamina. 

Katanya, antara langkah-langkah yang perlu dalam usaha untuk kekal aktif dan cergas dalam bulan puasa ialah melewatkan waktu sahur dan makan makanan tambahan yang terbukti produk yang selamat dan terbukti produk itu dikilang mengikut GMP dan perlu ada tahap farmaseutikal.

“Berdasarkan fakta dan bukti dan kajian klinikal yang dilakukan, suplemen tongkat ali yang larut dalam air lebih selamat dan sesuai dalam badan serta bebas pencemaran. Suplemen seperti Nu-Prep Lelaki ini terbukti meningkatkan tenaga dan stamina seseorang, menggalakkan penurunan berat badan, berupaya membina, membantu awet muda dan menguatkan otot serta ketahanan badan.

“Setakat ini memang banyak produk berasaskan tongkat ali yang berada di pasaran, namun sebagai pengguna kita perlu lebih objektif dalam hal kandungan bahan yang tertera pada label produk adakah  benar ataupun telah diuji kaji terlebih dahulu. Kebanyakan produk lain yang menggunakan pendekatan tidak larut dalam air dan tidak diproses dengan betul boleh mengakibatkan kerosakan buah pinggang dan memberi kesan terhadap tubuh badan manusia.

“Dalam hal ini suplemen ini juga terbukti  tinggi dengan antioksidan yang memberi kesan yang positif pada badan. Kepada lelaki produk ini membantu mempertingkatkan hormon kelelakian  dan meningkatkan pembinaan otot. Ia juga membantu dalam rawatan kencing manis. Malah jika otot bagus, dapat mengawal kandungan gula dalam darah dan sekiranya edaran darah lancar ke dalam setiap anggota badan dengan dibantu oleh senaman, pasti akan menjadikan kita lebih fokus dan peka dan menurunkan tekanan,” jelasnya.

Gesaan Dr. Ma’amor sendiri, kerajaan menerusi KKM harus melakukan penyelidikan ke atas semua produk berasaskan tongkat ali yang berada di pasaran untuk mengesahkan dakwaan,  produk mereka adalah yang terbaik dan mengandungi bahan-bahan yang diyakini berkualiti.

“Apa pun bagi saya produk Nu-Preplelaki ini memang terbaik dan pengguna yang bijak perlu mengamalkannya  kerana sebenarnya mencegah adalah lebih baik daripada mengubati,” jelas beliau.

Orang  ramai boleh melayari laman web Nu-Prep Lelaki Tongkat Ali menerusi www.nuprep.com.my.


JANGAN CUBA MEMANDAI-MANDAI. TAK TAHU MULAKAN DENGAN
‘IQRA’, Bacalah....
‘Ramai yang memberi nasihat supaya  BERHATI-HATI. Ada pihak yang TIDAK menyukai kejayaan  MALAYSIA’.


AKTIVITI PERLU DIKONGSI BERSAMA. SUDUT SAINS ISLAM & ANUGERAH YANG MAHA ESA.





ADAKAH KEMENTERIAN ATAU AGENSI ATAU JABATAN KERAJAAN BENAR-BANAR TAHU & FAHAM. TUMBUHAN INI PALING BERKUALITI DI DUNIA DARI TANAH - BUMI MALAYSIA. 


Pihak Biotropics Malaysia Berhad, telah berusaha dari pelbagai cara meletakan nama negara serta tumbuhan ini pada tahap yang paling tinggi. ( terbukti dengan nama baik serta reputasi negara ).


ANUGERAH ini, adalah khas hanya untuk MALAYSIA sahaja. Kerna terdapatnya pelbagai jenis seupamanya dinegara jiran, sekeliling. 

Tetapi bahan mentah tumbuhan ini tidak berjaya memberi satu kesan kebaikan kepada kesihatan tubuh badan KECUALI TUMBUHAN TERSEBUT, tumbuhnya dari tanah di Malaysia. Negara jika juga boleh mendapatkan 'teknologi tercanggih' dengan membelinya dari negara barat ( malah dari Taiwan atau Inida ). TETAPI GAGAL mendapatkan status keputusan yang baik dari kajian klinikal malah ujian pada haiwan 'KERACUNAN & KERACUNAN KRONIK' haiwan tikus ujian itu MATI dengan dos 4000-5000 mg. 

Inilah keburukannya jika diguna untuk makanan tambahan untuk manusia. Pada awal ujian haiwan TELAH MEMBERI satu keputusan BURUK. ( TIKUS MATI ). Perkara yang sama tidak berlaku pada peringkat awal SEBELUM SESEBUAH PRODUK DIPASARKAN. Nu-Prep lelaki mendahului ujian  awal pada haiwan dengan dos TINGGI 4000-5000 dos mengikut 'Protokol WHO' seminggu atau 14 hari atau 28 hari. Kejayaan seterusnyan Ujian Awal manusia dengan 'ujian darah sepenuhnya 'Comprehensive Blood Test' dengan hasil yang baik ke arah NORMAL SERTA KAJIAN KLINIKAL YANG YANG BERJAYA & TERBUKTI memberi kebaikan & keberkesanan kepada kesihatan tubuh badan. ( malah ujian dengan dos yang tinggi selama SETAHUN, memberi hasil yang baik kepada organ dalaman ).

Kegagalan peringkat awal ini telah membukti secara TERANG & BENAR hanya Tongkat Ali terbaik di dunia hanya dari Malaysia.


Ini perlu dijaga dengan sebaik mungkin dari segala sudut. HARTA KHAZANAH NEGARA & HAK HARTA INTELEK NEGARA. 

MAKA, jika masih ada pihak lain yang pengilang yang mengeluarkan  produk atau 'extract' adalah TIDAK BENAR & SALAH DARI SUDUT INTELEK, kerna tidak mempunyai kajian klinikal terbukti.

Kementerian, agensi & jabatan kerajaan faham akan fakta ini. MAKA untuk produk Malaysia berada pada tahap ini KERAJAAN MALAYSIA telah memperuntukan kos kewangan yang tinggi puluhan juta ringgit. Sementara untuk kajian klinikal terbukti sahaja pihak Biotropics Malaysia Berhad telah berbelanja jutaan ringgit.

Juga merupakan satu kesalahan jika ada pihak dari kementerian, agensi atau jabatan menyatakan bahawa terdapatnya pihak lain berjaya mengeluarkan 'extract' yang sama & beranggapan sama kesan kepada kesihatan tubuh badan. ( tanpa kajian klinikal ).

Kesalahan ini boleh dibawa ke pihak atasan contoh KSN ( atas polisi yang SALAH, tidak seiring 'Komitmen Kerajaan' atau laporkan kepada SPRM ).

Produk bakal memberi kesan buruk kepada kesihatan 'Tanpa Bukti Kajian Klinikal'. 


JIKA ADA SEBARANG INFORMASI TEPAT 'PENYELUDUPAN BAHAN MENTAH ATAU 'EXTRACT' - SILA HUBUNGI BIOTROPICS MALAYSIA BERHAD.

KAMI MENGHARGAI USAHA ANDA & ANDA BERHAK MENERIMANYA. 


UMAT ISLAM UNTUK BERTENAGA
SEMESTI NU-PREP TIADA KANDUNGAN BAHAN TERLARANG.

NU-PREP
DI BAWAH NASIHAT / PANDUAN PARA DOKTOR.

NU-PREP 
KAJIAN KLINIKAL TERBUKTI

PANDUAN / NASIHAT  DOKTOR
MEMASTIKAN ANDA SIHAT

SATU-SATUNYA DI DUNIA BERSAMA KAJIAN KLINIKAL TERBUKTI
BERASASKAN TONGKAT ALI HANYA NU-PREP SAHAJA.

JEMPUTAN HOSPITAL SG BULUH
'STRESS MANAGEMENT'
PELBAGAI CARA UNTUK MENGATASI TEKANAN
( TERBUKTI DARI LAPORAN MAKMAL 'HORMON CARTISOL' MENURUN )


PASTIKAN B.M.I ANDA TERBAIK.

'AWAS'
ANDA JADILAH CONTOH
TERBAIK UNTUK GENERASI.


FAKTA, di Asia Malaysia merupakan negara ke 6 mempunyai status OBESITI & NO 1 DI ASEAN. ( walaupun di Indonesia populasinya melebihi 250 juta orang ). Ini fakta petunjuk yang tidak baik untuk negara. Kerna Kerajaan akan bertanggungjawab SEPENUHNYA atas segala kos rawatan kesihatan, kesan buruk hasil dari OBESITI. Malah yang pasti bakal meningkatnya kepelbagai jenis sakit oleh rakyat MALAYSIA. ( CONTOH PADA BELANJAWAN AKAN DATANG - BAGET 2016, saksikan kos rawatan 'dialisis' sebagai contoh ketara bakal terus meningkat. ( penulisan & kenyataan ini disiarkan sebelum diumumkan belanjawan 2016 ).


'Kelebihan Nyata'
( gambar ehsan )
Orang Johor, ke ladang lebih bertenaga.

PERHATIAN.

Pelbagai cara untuk mengetahui akan diri BERTENAGA diantaranya dari diri sendiri ( kesihatan - cergas bergerak atau lebih BERTENAGA ) atau dari ambil DARAH & bacaan 'monitoring system' ke arah NORMAL.  ( ada pihak lain contoh kawan karib PERASAN akan perubahan 'positive' ini ).

MENGURANGKAN KANDUNGAN GULA DALAM DARAH.

'Monitoring system' ini adalah baik awalaupun rekon ( TARIKH SUDAH rosak ATAU TIDAK DIAKTIFKAN ) namun bacaannya ada baik ke arah petunjuk untuk mengetahui akan status kandungan gula dalam darah. MAKA seharian apabila mahu makan akan TAHU apa perlu diambil, lebih GULA ( karbo ) minuman bergula LEBIH atau pun KURANG ( atau makan nasi yang boleh dikurangkan - untuk makan tengah hari atau malam ). 

PENGESAHAN dari ujian darah 'monitoring system & seterusnya HbA1C secara rasmi pada setiap bulan atau 3 bulan atau sebagainya yang akan diminta oleh pihak hospital , klinik atau doktor pakar. 

TETAPI jika mahu layanan dari pihak farmasi ANDA akan dikenakan caj sedikit iaitu RM 5 atau lebih rendah disemua farmasi berhampiran ANDA. Khidmat nasihat bacaan kandungan gula dalam darah malah pihak farmasi TETAP akan menasihat pengguna cara makan Nu-Prep.  


NU-PREP berada di semua farmasi berhampiran ANDA.





BERFAKTA ISTIMEWA UNTUK LELAKI & WANITA.
'AWET MUDA'
KAJIAN TERBUKTI
ISTIMEWA UNTUK SEMUA WANITA & LELAKI DI DUNIA
TAPI
BERMULA DARI 
MALAYSIA.



JIHAD KESIHATAN - Iqra, Bacalah.... Anti-Kanser, Anti- Demam keberkesanan & kebaikan kepada kesihatan 'BERTENAGA' tanpa bantuan bahan terlarang / DADAH. Ke arah sentiasa 'AWET MUDA'.'

IQRA, Bacalah...Ada yang bertanya berkaitan Nu-Prep & sebarang ‘Kanser’ tahap 4. Adakah membantu .?



JAWAPAN. Sebarang pesakit kanser atau terdapatnya pada pesakit yang TIDAK BERUBAH AKAN SENTIASA turun adalah ‘PLATELET’.
Ini memerlukan kadar ‘masa yang menetukan’ untuk pulih. Jika tahap 4 yang kronik dinyatakan oleh pakar berbaki kurang dari 30 hari atau 3 bulan atau 6 bulan tempuh hayat berbaki adalah sukar. Namun jika diamalkan MUNGKIN naik sedikit.



Secara RINGKAS adalah sukar yang mengamalkan Nu-Prep dari awal untuk mendapat KANSER. Hasil baik kepada kesihatan dari ujian darah yang menyeluruh adalah ke arah Normal dengan ‘parameter’ – uric asid, cholesterol, ( booster good cholesterol - HDL ), diabetes ( daily monitoring system & HbA1C ), B/P –‘high blood pressure’, creatinine, ‘comprehensive – full blood test’, LFT - liver function test kesemuanya berada ke arah baik. NYATAKAN akan bertenaga. ( terasa mula BERTENAGA ).



Kajian saintifik terbukti di Jepun, terbukti kebaikan untuk LELAKI & WANITA mengamalkan Nu-Prep ‘AWET MUDA’ lebih fokus, kekuatan memori meningkat, umur meningkat tetap bertenaga.




SUKAR DEMAM
DENGAN NU-PREP

ANDA BERTENAGA & TIADA DEMAM 
( PELBAGAI JENIS DEMAM DENGAN PETUNJUK AWAL SUHU YANG TINGGI )












SEMINAR ‘STRESS MANAGEMENT’
Peringkat Hospital Sg. Buluh. 
5th August, 2015.


Kenyataan Dr. Aminnudin Bin Tauhid.
Ucapan Terima Kasih atas perkenalkan produk Nu-Prep, mendapati ada kelebihan & kebaikan kepada kesihatan tubuh badan.




















'AWAS'
ANDA JADILAH CONTOH
TERBAIK UNTUK GENERASI.


FAKTA, di Asia Malaysia merupakan negara ke 6 mempunyai status OBESITI & NO 1 DI ASEAN. ( walaupun di Indonesia populasinya melebihi 250 juta orang ). Ini fakta petunjuk yang tidak baik untuk negara. Kerna Kerajaan akan bertanggungjawab SEPENUHNYA atas segala kos rawatan kesihatan, kesan buruk hasil dari OBESITI. Malah yang pasti bakal meningkatnya kepelbagai jenis sakit oleh rakyat MALAYSIA. ( CONTOH PADA BELANJAWAN AKAN DATANG - BAGET 2016, saksikan kos rawatan 'dialisis' sebagai contoh ketara bakal terus meningkat. ( penulisan & kenyataan ini disiarkan sebelum diumumkan belanjawan 2016 ).

JANGAN CUBA MEMANDAI-MANDAI. TAK TAHU MULAKAN DENGAN
‘IQRA’, Bacalah....
‘Ramai yang memberi nasihat supaya  BERHATI-HATI. Ada pihak yang TIDAK menyukai kejayaan  MALAYSIA’.




AKTIVITI PERLU DIKONGSI BERSAMA. 'WAJIB BACA'.

'KOMITMEN KERAJAAN' hingga kini satu-satunya pihak yang berjaya membayar semula royalti kepada Kerajaan.

Terbukti Kejayaan EPP-1 'Bidang Utama Ekonomi Negara' NKEA.


PERHATIAN WAJIB TAHU Industri Herba 'Tongkat Ali' sebagai CONTOH PALING BERJAYA sebagai 'Peneraju Herba Negara'.



Terdapat 5 jenis herba di bawah EPP-1 & yang paling berjaya TELAH MENDAHULUI HERBA YANG LAIN, bersama kajian klinikal terbukti, menembusi pasaran USA,EU,JAPAN, SINGAPORE & LAIN-LAIN.
( PRODUK NU-PREP TERHASIL DARI KERJASAMA KERAJAAN MALAYSIA & MIT 'USA' ).


MALAYSIA BOLEH





SEMINAR PENGEKSPORTAN 
INDUSTRI HERBA 2015
( 17-19 Augsut 2015, Kelana Resort, 
Seremban, Negeri Sembilan )


DOA adalah kunci segalanya.
Bacaan DOA di Aaminkan semua para peserta seminar.

Ucapan terbaik untuk semua pengusaha herba negara 2015.


Nu-Prep adalah contoh kemajuan yang paling maximum di bawah EEP 1
PEMANDU -NKEA
Pengeksportan ke USA bersama fakta kajian klinikal terbukti pada journal kesihatan & perubatan antarabangsa.





Penerangan diberikan kepada peserta, malah dibantu pihak peserta menceritakan & menyampaikan kepada peserta lain akan kejayaan Nu-Prep setakat ini. Contoh terbaik untuk semua. 


Pegawai FAMA & ahli perniagaan terkenala PATAWALI ( Ustaz Syam )
berada di booth Nu-Prep 



Para peserta mendengar ucapan penbentangan kertas kerja oleh pelbagai speaker jemputan.


Alhamdulillah
Peserta bertambah yakin & faham status sebenar,


Hebat seminar 2015.


Ustaz Syam, bersedia untuk bertanyakan SOALAN kepada 'speaker'.


SOALAN TERBAIK
Bagaimana & apakah cara TERBAIK untuk mengatasi masalah BAHAN MENTAH.
( produk beliau amat mujarab dengan kos yang seiring produk premium paling laris )


Para peserta mendapat sijil penyertaan terbaik 2015.


Kelebihan seminar membawa keberkatan. MAJLIS ILMU TERBAIK.



BERGAMBAR bersama peserta lain  & speaker.


TERBAIUK WAKIL SABAH & SERAWAK.




Speaker Biotropics Malaysia Berhad.
PRODUK ESKPORT PALING BERJAYA DALAM SEJARAH INDUSTRI HERBA NEGARA.


PARA PANEL
sessi SOAL JAWAB.








USTAZ SYAM, 2 kapsul Nu-Prep memadai setiap hari
untuk bertenaga. ( CONTOH peradapan terbaik sambil duduk & mengadap ke arah Kiblat ).



DALAM pencapaian produk dari sudut professional terbukti.


JANGAN KITA - jangan sesekali lupa akan kelebihan sesuatu produk kepada kesejahteraan diri & tanggungjawab kepada Yang Esa, contoh dengan amalan Nu-Prep PERMUDAHKAN BANGUN PAGI. ( ERTI KATA LAIN PERMUDAHKAN IBADAH SEHARIAN ). Ini perlu ada pada KESAN & hasilnya MANFAAT dari kebaikan serta keberkesanan kepada kesiahatn tubuh badan. ( CARA yang baik tanda syukur kepada Yang Esa ).









BERITA BAIK UNTUK SEMUA WANITA DI SELURUH DUNIA.


ORANG KUAT SARAWAK
KERTAS KERJA BERNAS.


'ANDA HADIR ANDA SIHAT'
PADA 3-5 NOVEMBER 2015
SEMUA DIJEMPUT.  

FAKTA BERBEZA
PERTAMA  TANAMAN UJUD ATAS ANUGERAH YANG MAHA
&
KEDUA TERBUKTI SECARA SAINTIFIK KAJIAN KLINKAL. Contoh seiring 'Mencari Ilmu hingga ke negeri CHINA'.

Nu-Prep lelaki menepati tuntutan agama untuk Umat Islam ( & yang lain ) berada pada status kesihatan yang terbaik.










JANGAN CUBA MEMANDAI-MANDAI. TAK TAHU MULAKAN DENGAN

‘IQRA’, Bacalah....

UMAT ISLAM DILARANG  MENGAMAL / MAKAN ULAM
'KAPIT JERING'BOLEH MEROSAKANBUAH PINGGANG.ANDA BERPAHALA
TANPA KAPIT JERING. 
KE ARAH SIFAR DIALISIS.
TIADA DIALISIS TIDAK ADA KOS
RAWATAN DARI WANG ZAKAT NEGERI-NEGERI 'IN SHA ALLAH'.

BANYAK KEGUNAAN KOS INI BOLEH DI GUNAKAN UNTUK PENDIDIKAN & ATAU KELEBIHAN UNTUK ASNAF.
( BANYAK KALI TELAH DINYATAKAN PADA PENULISAN SEBELUM INI )

'AWAS'
ANDA JADILAH CONTOH
TERBAIK UNTUK GENERASI.

Beberapa kali pernah dimarahi oleh 'Orang Tua' ( berumur dengan jawapan BERLORI-LORI DAH MAKAN 'TAK JADI APA PUN' lagi sedap adalah...). Malah terdapatnya pegawai dari agensi kerajaan yang TIDAK SETUJU dengan kenyataan & nasihat diberikan. ( untuk pengetahuan inilah pendapatan mereka-mereka di kampung sebagai sumber rezeki cara meningkatkan ekonomi ). Selain nikmat & kebaikan makan "Kapit Jering" ( persoalannya mengapa harus / wajib makan jika ia boleh mendatangkan keburukan 'KRONIK' kepada Umat Islam di Malaysia 'MUDAH ROSAKNYA BUAH PINGGANG ).



'IQRA', Bacalah...
FAKTA
ARKIB : 16/07/2011

'Kapit jering' akibatkan kegagalan buah pinggang
KOTA BHARU 15 Julai - Amaran kepada penggemar buah jering! Memakan buah itu secara berlebihan boleh mengakibatkan kegagalan buah pinggang.

Ketua Unit Nefrologi, Jabatan Perubatan Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZ II), Dr. Sukeri Muhamad berkata, keadaan yang dikenali masyarakat tempatan sebagai 'kapit jering' itu berlaku apabila seseorang memakan buah jering mentah dalam kuantiti banyak.

Katanya, individu yang sihat mungkin mendapati buah pinggang mereka terpaksa dirawat menggunakan kaedah dialisis akibat daripada memakan buah jering secara berlebihan.

"Saya belum pernah tengok kes ia (buah jering) mengakibatkan buah pinggang menjadi rosak terus, tetapi biasanya buah pinggang individu yang terkena 'kapit jering' akan berhenti berfungsi sehingga seminggu lamanya.

"Jering boleh dimakan tetapi bukan dalam kuantiti yang banyak, namun bagi pesakit buah pinggang kronik kita tidak galakkan langsung memakan jering," katanya ketika ditemui pada Forum Yayasan Buah Pinggang Kebangsaan (NKF) Ke-9 di sini, hari ini.

Beliau berkata, individu yang tiba-tiba mengalami air kencing berdarah, tidak kencing langsung dan sakit perut berpanjangan mestilah memberitahu pihak hospital sekiranya mereka telah memakan jering bagi memastikan rawatan diberi adalah tepat.

"Jika tidak dimaklumkan, mungkin doktor akan tersilap membuat diagnosis seperti menjangka mereka mengalami masalah apendiks," katanya.

Sementara itu, Pengerusi Lembaga Pengarah NKF, Datuk Dr. Zaki Morad Mohd. Zaher berkata, risiko 'kapit jering' berlaku kerana sejenis asid dipanggil djengkolic acid dalam buah jering.

Beliau yang merupakan pakar perunding buah pinggang terkemuka negara berkata, kandungan asid tersebut boleh dikurangkan melalui kaedah merebus buah jering sehingga masak.

"Asid inilah yang merosakkan buah pinggang buat sementara, kalau direbus betul-betul, risiko 'kapit jering' dapat dikurangkan," nasihatnya.

Lebih 300 hadirin terdiri daripada pesakit, keluarga dan pengusaha pusat dialisis hadir pada program itu yang julung kalinya diadakan di negeri ini.

Forum itu membincangkan peranan agensi-agensi kerajaan dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) dalam memberi bantuan kewangan serta peluang pekerjaan kepada pesakit buah pinggang.


Artikel Penuh:
 http://ww1.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0716&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_09.htm#ixzz3klaQBe1s 
© Utusan Melayu (M) Bhd
 





'JIKA BENAR' 
KITA KONGSIKAN BERSAMA

KAPIT JERING, BOLEH MEMBERI KESAN KEBAIKAN KEPADA KESIHATAN TUBUH BADAN. 

SILA BERIKAN RUJUKAN KAJIAN SAINTIFIK TERBUKTI. 
( OLEH PIHAK MANA, DIMANA KAJIAN DILAKUKAN & DISIARKAN PADA 'JOURNAL KESIHATAN-PERUBATAN ANTARABANGSA YANGA MANA SATU ).

BOLEH MENGATASI KANSER TANPA MEROSAKAN 'BUAH PINGGANG' UMAT ISLAM. 

JIKA BENAR, ANDA BERPAHALA TELAH BERJAYA MENYELAMATKAN BANYAK PESAKIT KANSER. SEIRING ITU WAJIB DIMAKLUMKAN KEPADA 'YAYASAN BUAH PINGGANG KEBANGSAAN ( NKF ).

DIPERBETULKAN KEADAAN & ANDA TELAH BERJAYA MEMBERI PENDAPATAN YANG BAIK KEPADA ORANG KAMPUNG YANG MENJUALNYA. 

( MENINGKATKAN REZEKI - EKONOMI MEREKA DI KAMPUNG ).

JIKA TIDAK ANDA TIDAK BERPAHALA KERNA MEMBAHAYAKAN DIRI & RAMAI UMAT ISLAM YANG LAIN DILUAR SANA TERUS TERPENGARUH DENGAN MENGAMALKAN 'KAPIT JERING'.




MALAYSIA BOLEH
Hi America, setiap kali penulisan atau penambahan pada blog ini PASTI ada jika dilihat pada ‘laporan – Statistic Overview & Audience’ akan ada peminat / pengemar dari USA akan atau sedang mengikuti perkembangan Nu-Prep. ‘Terima Kasih dari Malaysia’.





KONGSI BERSAMA
AKTIVITI
'KOMITMEN KERAJAAN'
pada Herba Asia 2015
Okt 1-3, 2015.

Satu-satunya 'International Get away' berjaya
pembeli secara 'Borong' 
ke pasaran antarabangsa.



Pembeialn 'serious' dengan 'Cash USD'
( akan menghantar produk Nu-Prep lelaki untuk ujian makmal )

Bukti kejayaan Nu-Prep sebagai Peneraju Herba Negara.

Para pelawat / pembeli antarabangsa mencari
fakta saintifik & kajian klinikal terbukti dari sumber herba traditional.

Nu-Prep Lelaki dianggar atau kadar jualan paling laris & penyelamat
reputasi
MALAYSIA
SEBAGAI PENGELUAR
produk berlandaskan
herba 
YANG PALING BERJAYA
MENDAHULUI 
PERUBATAN
BARAT.

Industri Herba Negara menjana ekonomi KEKAL.

BERSEDIA mananti tetamu dengan 300 jawapan saintifik / teknikal/ strategik
dibawah KOMITMEN KERAJAAN.

MATRADE - HERBA ASIA 2015

NU-PREP LELAKI BUKAN SAHAJA UNTUK LELAKI
MALAH BAIK WANITA 'STRESS REDUCER' & LOH - FATIQUE RECEOVERY.

i
PETAI- adakah ANDA tahu fakta saintifiknya

KAPIT JERING -AWAS ASID JENGKOLIK
merosakan buah pinggang dalam seminggu.

Penjelasan santifik 'wajib diberikan' kepada pelawat.

PARA pertugas MATRADE mengetahui Nu-Prep terbaik dari Jenama Malaysia.

SEIRING tuntutan agama, untuk kesihatan yang baik.

AMALAN Nu-Prep akan permudahkan segala urusan & ibadah seharian.

Pihak Morocco, berminat.

SEBARANG SOALAN semuanya terjawab.

SUDUT SAINTIFIK, hanya Nu-Prep terbaik.

SAHABAT dari UK, berharap pasaran EU dapat ditebusi segara.

Kehebatan Orang Kuat Nu-Prep bersama wakil antarabangsa.

JELAS SEJELASNYA, hanya Nu-Prep mengatasi masalah AWET MUDA.

Hadir 2 kali ( hari pertama & ketiga, semata-mata Nu-Prep lelaki )
Hari ke 3, ingin mengucapkan TERIMA KASIH kerna perkenalkan fakta saintifik
produk negara.

ORANG KUAT - MATRADE
Berurusan bersama Matrade untuk 'International Get Away' melebihi 20 tahun. 


Orang Kuat University Malaya 'Miss Fore'

Istimewa, masih mempunyai formula hasil peninggalan nenek moyang terdahulu.
Tahniah, kekalkan 'Kumpulkan segala sumber, bulukan & kongsikan bersama kearah kemajuan & pembangunan Ummah.

Ahli perniaga 'Pakar Kunyit Putih'.


Orang Kuat  Koperasi di Perak. 

Terbaik

ANDA INSAN ISTIMEWA
Terbaik. 
Mempunyai Ilmu akan status Penaraju Herba Negara, Tongkat Ali satu-satunya mempunyai kajian klinikal terbukti.


Hilang Keletihan semestinya Nu-Prep lelaki.

Bertenaga bersama Nu-Prep

Penantian untuk pasaran Morocco


INI DIA, mengetahui Nu-Prep lelaki mempunyai kajian klinikal terbukti. Contoh kejayaan produk berasaskan herba yang PALING BERJAYA di bawah 'Komitmen Kerajaan'. 


'KOMITMEN KERAJAAN'
'KOMITMEN KERAJAAN'
'KOMITMEN KERAJAAN'
'discovery'



Tanggungjawab besar untuk semua Pengguna Bijak.

Pesakit ‘Dialisis’ ( rosak buah pinggang )
TETAP BERTENAGA.

Berpunca minuman / makanan  yang kawan-kawan perkenalkan contoh ketara seperti minuman pracampuran pelbagai 3,5,10 atau 20 DALAM 1,selain minuman bergas & produk MLM paling banyak diamalkan. ( jenama USA, New Zealand & Australia – tidak berjaya membantu ).

Setelah bertahun, kini TERNYATA buah pinggang rosak & telah menjalani hampir 7 tahun. Yang hendak dikongsikan hampir setahun yang lalu, bahawa dari corong radio JOHORfm 2014. SETELAH mencuba memang terbukti memperolehi TENAGA.
Perhatian kepada semua bahawa pesakit yang sedang mendapatkan rawatan dialisis tidak digalakan mengambil produk herba sebarangan selain tidak dibenarkan minum air yang banyak.  Keberkesanan BERTENAGA selain berpeluh bila menyampu dibelakang rumah ( dengan peluh yang banyak ) ini petunjuk sihat kepada kesihatan tubuh badan. Selalunya sebelum mengamalkan Nu-Prep lelaki akan terasa keletihan tersebut. Kini masih terasa akan TENAGA diperolehi ternyata membantu. Malah SOLAT ‘Maghrib & Isyak’ Alhamdulillah masih kuat bertenaga.

Untuk dikongsikan bersama kelebihan NYATA dulu bertahun lamanya ‘SOLAT’ menggunakan kerusi. Kini TIDAK PERLU, ( adalah jarang sekali 5 waktu dalam sebulan menggunakan kerusi ). Bersyukur sesangat. Malah dari SOLAT duduk yang bertahun telah memberikan kesan ;BERBEKAS’ pada kaki ( & jari kaki ).
Kelebihan KETARA disokong hasil dari laporan makmal - pemeriksaan DARAH ( pathology ). Mendapati status parameter yang lain ke arah lebih baik & Normal. Contoh bacaan HbA1C kandungan gula dalam darah di bawah paras 10 & ada juga dibawah 7. Begitu juga bacaan tekanan darah tinggi ( high blood pressure ) yang kini kian Normal 140 / 80, dimana sebelum ini adalah sukar. ( 160, 180 bawah 90+ atau lebih 100+ ).

Selain itu yang dinantikan bacaan baik MENURUNNYA adalah ‘creatinine’ jika sebelum ini 1000+ kini di bawah paras 1000. Ini kebaikan & kelebihan Nu-Prep lelaki yang dapat memberi TENAGA berpanjangan. Keberkesanan yang baik ini telah dapat memberi ruang & peluang yang lebih baik dengan banyak perkara dipermudahkan seharian selain perkara biasa-biasa yang UTAMA PERMUDAHKAN IBADAH. Ini yang dicari oleh pesakit dialisis.

HARAPAN, bakal berjaya dikurangkan jumlah rawatan ‘dialisis’ dari 3 kali seminggu dijadikan sekali atau 2 SAHAJA seminggu. Ada juga dinasihatkan jika benar-benar bertenaga ‘TAK PERLU HADIR’ untuk dialisis. ( maksud boleh SKIP sehari ).  Untuk pengetahuan semua pihak kos rawatan dialisis ini ditanggung oleh WANG ZAKAT Negeri-Negeri semata-mata.  




Nu-Prep lelaki baik untuk WANITA & LELAKI
'Sekeluarga - Boleh Kongsi'.
BERTENAGA sentiasa.



JANGAN CUBA MEMANDAI-MANDAI. TAK TAHU MULAKAN DENGAN

‘IQRA’, Bacalah....



PERHATIAN – Belum ada sebarang produk berasaskan Tongkat Ali ‘sepenuhnya / semata-mata’ ( satu jenis RAMUAN SAHAJA ) dipasaran tempatan atau antarabangsa BERJAYA untuk berada pada buku MIMS ( panduan ‘Drug Reference – Concise Prescribing Information’ ).  MIMS adalah cetakan keluaran KHAS untuk rujukan panduan perubatan untuk doktor  juga doktor pakar / profesor & ahli farmasi.

Untuk membolehkan sebarang produk berada pada MIMS, semestinya terdahulu mempunyai KAJIAN KLINIKAL TERBUKTI yang akan di nilai / diperiksa / disemak  oleh ‘Professional  Editorial staff and is based on medical literature and approved OFFICIAL REFERENCE SOURCES’.    

INILAH KEJAYAAN PRODUK DIBAWAH ‘KOMITMEN KERAJAAN’ YANG PALING BERJAYA DARI SUDUT SAINTIFIK TERBUKTI. Hanya Nu-Prep Lelaki berasaskan herba Tongkat Ali yang paling SELAMAT, BERKESAN & BERKUALITI di dunia. 


Dietary Supplement to enhance vigor, sexual  &  physical vitality, testosterone  deficiency in hypogonadic males, various sexual & repoductive disorders, idiopathic infertility & reduces symptoms of aging in males ; impoves fatique recovery among sporting individuals; physical strength & reduction of mental stress by reducing cartisol in both ‘MEN And WOMEN’.

‘Hypogonadism / Hormonal deficiency 2-4 cap / day, Sexual Enhancement 2-3 cap / day, Spermatogenesis 2-3 cap / day, Physical Strength, vitality & fatique receovery 1-2 cap /day, Reduction of Stress 2 cap / day’.





















No comments: