Nu-Prep, perfect and official supplements 'extra push'

Nu-Prep, perfect and official supplements 'extra push'
Negative - Prohibited List. ADAMAS, New Delhi, India. NON-DRUG. Nu-Prep official supplement 'The National Sports Institute of Malaysia'

Sunday 22 May 2016

Mengurangkan Tekanan Badan 'Stress Reducer', Menghalang dari keletihan melampau & Pertahankan 'Immune system'. Permudahkan segala urusan & Ibadah setiap Jemaah bermula sekarang hingga waktu menunaikan Haji di Mekah. ( & hari seterusnya ).



       PERTAMA
‘iQRA’ 

'Sahabat Korporat
Tabung Haji'
'1436 H
&
1437 H'.


Gambar 'Ihsan' yang di terima terus dari Mekah.
( oleh Pengamal Nu-Prep Lelak ).
"Alhamdulillah" 
Sihat Bertenaga


Permudahkanlah semua Jemaah Haji 1437 H, Aamin....


HERBA NEGARA PALING BERJAYA DI BAWAH KOMITMEN KERAJAAN MALAYSIA DI JAMIN SELAMAT, BERKESAN & BERKUALITI. Produk negara yang terbukti melalui kajian klinikal & proses 'Larut Dalam Air' yang telah dipatenkan. ( bersama kesan kebaikan kepada kesihatan tubuh badan ).


Kelebihan tumbuhan herba di Malaysia amat menyakinkan para saintis dunia, profesor, pengkaji & pihak 'pharmaceutical' tempatan & antarabangsa.

'Sistem Pertahanan Badan',
berada pada tahap yang baik, sentiasa 'In Sha Allah'.


Bertanggungjawab penuh
dengan memastikan
tahap kesihatan
yang baik untuk
semua Jemaah Haji
1437 H.

Satu-satunya di dunia yang mengetahui akan kandungan sebenar pada setiap kapsul Nu-Prep lelaki. Ini seiring perkara yang di tuntut agama seperti 'Hadis' berikut :-

WAJIB LIHAT RAKAMAN INI.









‘iQRA’ 



JUTAAN 
TERIMA KASIH 
'TABUNG HAJI'.

SAHABAT KORPORAT TABUNG HAJI
TAHUN KE 2 ‘BERTURUT-TURUT’, MEMBEKALKAN 
NU-PREP LELAKI TONGKAT ALI 
KEPADA SEMUA JEMAAH 1437 H 
( W.Persekutuan,
Sahaja ).
Permudahkanlah semua Jemaah Haji 1437 H, Aamin....



Peneragan serta 'SOAL JAWAB' pada 15hb Mei, 2016. UAIM, GOMBAK. 








Sahabat Korporat Tabung Haji. Tahun ke 2 untuk 1437 H, membekalkan Nu-Prep Lelaki kepada semua Jemaah Haji 'Lelaki & Wanita' dari Wilayah Persekutuan. Sihat Bertenaga permudahkan segala urusan & ibadah bermula dari sekarang & semasa berada di Mekah. 'In Sha Allah'.



Pihak Biotropics Malaysia Berhad, bertanggungjawab besar dengan memastikan semua jemaah haji 1437 H ( W.Persekutuan 'Lelaki & Wanita' ) untuk berada pada tahap kesihatan yang baik, berterusan. ( Sebelum, Sedang & Selepas mengerjakan haji ). 



Produk Nu-Prep lelaki adalah satu-satunya produk berasaskan dari herba Tongkat Ali yang paling selamat di bawah Komitmen Kerajaan Malaysia. Nu-Prep Lelaki terhasil dari kajian klinikal terbukti & proses serta kesan kebaikannya di patenkan. ( mengurangkan tekanan badan 'Stress Reducer' , mengatasi keletihan tidak ke arah KELETIHAN MELAMPAU ).

 Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM)  memberi panduan / nasihat bahawa hanya produk Nu-Prep lelaki yang berasaskan dari herba Tongkat Ali satu-satunya terbaik untuk STAMINA Umat Islam - 'SIHAT BERTENAGA'. Digalakan oleh PPIM, Setiausaha Agung Dato' Dr Ma'amor Bin Nordin. ( produk lain berasaskan tongkat ali TIDAK mempunyai kajian klinikal, proses yang tidak pasti ).

PERHATIAN :- Produk makanan tambahan yang berasaskan Tongkat Ali semata-mata hanya Nu-Prep lelaki yang digalakan untuk semua Pengguna Islam oleh Persatuan Pengguna Islam Malaysia #ppim Setiausaha Agung Dato Dr Ma'amor Bin Osman. UNTUK BERSTAMINA.


‘iQRA’ 


JIHAD KESIHATAN - JutaanTerima Kasih kepada Tabung Haji, untuk tahun ke 2 sebagai 'Sahabat Korporat Tabung Haji'. Pada Ahad 15hb Mei 2016. ( di Mini Auditorium, UIAM, Gombak ).

'iQRA'. Sesi Soal - Jawab. Jemaah Haji 1437 H dibekalkan makanan tambahan Nu-Prep lelaki untuk kekal Sihat Bertenaga di Mekah. Permudahkan segala urusan & ibadah.

NOTA PENTING -'Pesanan Istimewa' tambahan kepada semua bakal Tetamu Allah 1437 H, untuk memastikan status kesihatan yang baik ke arah lebih baik SILA JANGAN amal / makan 'KAPIT JERING'. ( kandungan 'asid jengkolik' boleh merosakan Buah Pinggang, dalam tempuh seminggu. Nasihat / Panduan Yayasan Buah Pinggang Kebangsaan ). Secara tidak langsung akan mengganggu kesihatan Para Jemaah. Kepada yang berumur & kerap sakit-sakit badan bahagian belakang adalah AMAT BAIK TIDAK MENGAMBIL 'KAPIT JERING'. ( bacaan 'pathology - creatinine' meningkat 'MERBAHAYA' ). BOLEH menjadi punca UTAMA KESIHATAN terganggu & tidak dapat meneruskan niat ke tanah Suci.

FAKTA NASIHAT / PANDUAN 'KAPIT JERING AKIBATKAN KEGAGALAN BUAH PINGGANG'. http://ww1.utusan.com.my/utusan/info.asp…

PERHATIAN :- Produk makanan tambahan yang berasaskan Tongkat Ali semata-mata hanya Nu-Prep lelaki yang digalakan untuk semua Pengguna Islam oleh Persatuan Pengguna Islam Malaysia ‪#‎ppim Setiausaha Agung Dato Dr Ma'amor Bin Osman. UNTUK BERSTAMINA.

Pihak Biotropics Malaysia Barhad, bertanggungjawab penuh untuk memastikan semua Jemaah Haji 1437 H, supaya berada pada tahap kesihatan yang maksimum. ( dengan membekalkan Nu-Prep lelaki 'supplement' untuk semua bakal Tetamu Allah Jemaah 'Lelaki & Wanita' dari W. Persekutuan Sahaja ). Produk yang terbukti dari kajian klinikal & di patenkan. ( Clinically Proven & Patented ).

"In Sha Allah" segala yang terbaik dari Yang Maha Esa, kita berusaha bersama-sama ke arah baik & terbaik. Sihat Bertenaga amalan dari sekarang permudahkan SOLAT ( hilang sakit-sakit badan , lengoh-lengoh, tiada sakit pada lutut & kaki - MUDAH RUKUK & SUJUD. Perkara ini ramai yang nyatakan. ). Selain menahan dari keletihan melampau. Malah dengan senaman 'contract & large' membantu sedikit sebanyak tempoh air 'Wadhu' lebih lama sedikit ( panjang waktunya dari biasa, kurang terkentut & mengurangkan kekerapan buang air kecil ).

Jika di Mekah dengan urusan 'TAWAF', memastikan SOLAT Fardhu Tepat Pada WAKTUNYA ( agar pada setiap waktu memperolehi ribuan / ratusan kali PAHALA ). Perjalanan tempata tinggal ke Masjid, mungkin terdapatnya jarak perjalanan beratus meter. Semua ini memerlukan tenaga yang berkekalan sewaktu menunaikan haji di Mekah.

Suhu yang panas di Padang Arafat melebihi 40 / 50 lebih ( Mina & Muzalifah ) jarak 'Lontar Jamrah' pergi & balik hampir 7 km. Pada waktu ini akan berlaku SAKIT TEKAK & SELSEMA ( selain batuk ). JIKA DULU-DULU nenek moyang cakap 'KALAU TAK BATU, BUKAN HAJI NAMANYA'. Nu-Prep lelaki menguatkan daya tahanan badan dari demam & keletihan melampau. Selain mengurangkan TEKANAN BADAN ( stress reducer ). Ambil Nu-Prep dari sekarang & minum air yang banyak. ( bakal membantu 'In Sha Allah' ).

PERHATIAN :- Nu-Prep lelaki Tongkat Ali merupakan produk yang terhasil dari kerjasama Kerajaan Malaysia & MIT ( USA ). Nu-Prep lelaki adalah satu-satunya produk berasaskan dari herba Tongkat Ali yang paling berjaya di bawah Komitmen Kerajaan - NKEA - 'Bidang Utama Ekonomi Negara'. Produk yang paling banyak di dunia menjalani kajian klinikal terbukti. ( 15 kajian klinikal terbukti & masih ada yang sedang dijalankan serta akan datang lebih banyak kajian akan dilakukan ).

Pihak kami mendoakan semua Jemaah memperolehi 'HAJI MABRUR'. 
Permudahkanlah semua Jemaah Haji 1437 H, Aamin....











‘Alhamdulillah' SOAL JAWAP. Di UIAM, Gombak pada AHAD 15hb Mei,2016. Jemaah lelaki & wanita, berperanan baik dengan bertanyakan pelbagai soalan. 

Soalan-soalan seperti berikut : - 

Pertama. 

Dari Wanita 'Adakah benar wanita boleh ambil Nu-Prep LELAKI ?. 
Jawapan :- 

YA BOLEH, kerna ia mengurangkan tekanan/stress 11%, kemarahan berkurangan 12% & kekeliruan 15% ) selain menghalang keletihan MELAMPAU. Sila minum air lebih banyak.( saya tidak jelaskan nu-prep boleh mengurangkan hormon 'cartisol' ada hubungan dengan STRESS - bimbang banyak saintifik boleh menyukarkan untuk lebih faham. 

Kedua. 

Dari Wanita. Mana Nak Beli lepas habis & berapa harganya ?. 

Jawapan :-

Produk berada disemua Farmasi & Kedai herba diseluruh negara. Sebotol 60s RM160.00, boleh dapat RM120 bila ada primosi. 

Ketiga.
Dari Wanita. 'Cara Makannya' ?. 

Jawapan :- 

Selepas sarapan & tunggu hingga 2 jam kemudian. ( minum air banyak ).
Perhatian Sila Makan Dulu Sebarang Ubat Doktor.

Keempat.

Dari Lelaki. Darah tinggi boleh makan ?. Dalam suasana panas di Mekah melebihi 40/50 suhunya. Contoh Padang Arafah. 

Jawapan :- 

BOLEH, sila minum air lebih banyak. Nu-Prep mengimbangi suhu mengikut kehendak badan. Selain menghindar Demam 'anti-demam/ tahanan badan lebih kuat. ( JIKA DEMAM, Nu-Prep menahan suhu badan dari terus meningkat ). 
PERHATIAN :- Herba kebanyakannya adalah panas tapi yang berkimia / chemical lagi panas & risiko buruk. 

Kelima 
Dari lelaki. Setelah balik dari Mekah, APA akan berlaku risikonya apabila berhenti amal Nu-Prep tongkat Ali ?. 

Jawapan :- 

Tidak ada masalah & TIADA RISIKO. ANDA boleh berhenti ambil / amal Nu-Prep bila-bila masa. ‘In Sha Allah’ kerna ia bukan UBAT hospital / DADAH. Malah bersyukur ‘Alhamdulillah’ sihat semasa di Mekah atas kejayaan & berjaya 'mengerjakan Haji'. 

Akan tetapi saya tidak menjanjikan bacaan parameter yang lain berada pada status yang lebih baik seperti semasa mengamalkan Nu-Prep ). Segala yang terbaik dari Yang Maha Esa, kita berusaha ke arah baik & terbaik. ‘In Sha Allah’.























Bahaya akan menyebabkan Umat Islam berada pada tahap kesihatan yang TIDAK BAIK. ( Rosaknya Buah Pinggang ). Keburukan ini akan menyukarkan & membataskan segala urusan & ibadah Umat Islam.

Fakta bahaya jering dari Yayasan Buah Pinggang Kebangsaan. JANGAN MAKAN JERING & ANDA BERPAHALA.







JIHAD KESIHATAN - JutaanTerima Kasih kepada Tabung Haji, untuk tahun ke 2 sebagai 'Sahabat Korporat Tabung Haji'. Pada Ahad 15hb Mei 2016. ( di Mini Auditorium, UIAM, Gombak ).


Sesi Soal - Jawab. Jemaah Haji 1437 H dibekalkan makanan tambahan Nu-Prep lelaki untuk kekal Sihat Bertenaga di Mekah. Permudahkan segala urusan & ibadah.


NOTA PENTING -'Pesanan Istimewa' tambahan kepada semua bakal Tetamu Allah 1437 H, untuk memastikan status kesihatan yang baik ke arah lebih baik SILA JANGAN amal / makan 'KAPIT JERING'. ( kandungan 'asid jengkolik' boleh merosakan Buah Pinggang, dalam tempuh seminggu. Nasihat / Panduan Yayasan Buah Pinggang Kebangsaan ). Secara tidak langsung akan mengganggu kesihatan Para Jemaah. Kepada yang berumur & kerap sakit-sakit badan bahagian belakang adalah AMAT BAIK TIDAK MENGAMBIL 'KAPIT JERING'. ( bacaan 'pathology - creatinine' amat dilakukan oleh semua bakal Jemaah Haji ). 



Pastikan semua cukup & informasi / kajian klinikal disertakan. ( dibantu oleh pertugas AJK pelajar UIA, Jutaan Terima Kasih di ucapkan).















Soalan. Cara makan ?. 

Jawapan : - Sila makan selepas 2 jam makan sebarang ubat hospital, setiap pagi setelah sarapan. Jangan lupa minum air yang banyak 'In Sha Allah'. Membantu. Segala yang terbaik dari Yang Maha Esa, usaha ke arah baik & terbaik. Aamin...


Permudahkanlah semua Jemaah Haji 1437 H, Aamin....





Peneragan serta 'SOAL JAWAB' pada 10hb Mei, 2016. Komplek Tabung Haji, Kelana Jaya. 
( Dewan Jogra ).

















10hb May 2016. Di Dewan Jogra, Kelana Jaya. ( Tabung Haji )

Soalan hanya wanita Kerna lelaki ( bercakap dah tahu ).


Kongsi Bersama. 

Wanita pertama Hajah Maimunah 65 tahun masalah buah pinggang Belum Dialisis Boleh Makan Nu-Prep. Serta Sakit lutut yang amat sangat sukar Nak Solat. ( makan 10 jenis ubat hospital - termasuk Insulin 14 pagi, 14 tengah hari, 14 petang & 18 malam unit ). 

Jawapan Boleh Selang Sehari. 1 kapsul sahaja. ( kena aktif selalu senaman / aktiviti berpelu 'In Sha Allah' ). Pada bacaan 'pathology' status 'creatinine' ke arah lebih baik ( tidak meningkat ).

Soalan kedua berkaitan hormone testosterone tiada masalah boleh atas faktor herba sahaja. ( bukan dari sumber dadah ). Minum air banyak / berlebihan akan membantu. ( akan terasa lebih bertenaga ). 

Soalan ke 3 apakah kandungan sebenar Nu-Prep?.

Jawapan tongkat ali pati asli 'extract' sebanyak 100 mg & ia  larut dalam air, tidak merosakan buah pinggang. ( Tidak berlaku keracunan biasa atau kronik 'Non Chronic Toxicity ).   

Soalan ke 4 Wanita boleh makan Nu-Prep?.

Jawapan boleh mengurangkan Stress 11%, Anger 12% & Confusion 15% selain mengatasi kelesuan Tidak ke arah keletihan Melampau. Minum air banyak / lebih membantu 'In Sha Allah'. 

Soalan ke 5, Ada disemua Farmasi.

Jawapan, benar, boleh didapati disemua farmasi berhampiran ANDA seperti di Guardian, Caring, Watson & di kedai herba, seluruh negara.


Permudahkanlah semua Jemaah Haji 1437 H, Aamin....





































TAHUN LEPAS,
& kini tahun 
ke 2.
'Sahabat Korporat
Tabung Haji'

SAHABAT KORPORAT
TABUNH HAJI
'1436 H & 1437 H'.


Permudahkanlah semua Jemaah Haji 1437 H, Aamin....





TAHUN LEPAS, semperna penyerahan produk terus kepada Jemaah Haji 1436 H ‘Lelaki & Wanita’ 
( W. Persekutuan ).



Penyerahan di lakukan oleh CEO Biotropics Malaysia Berhad Tengku Shahrir Tengku Adnan bersama Tn Haji Abdul Halim ( Wakil Tabung Haji W. Persekutuan ). 
Lokasi di Tabung Haji, Maju Jucntion, Kuala Lumpur.




Gambar 'Ihsan' yang di terima terus dari Mekah.
( oleh Pengamal Nu-Prep Lelak ).
"Alhamdulillah" 
Sihat Bertenaga
semasa di sana.


Permudahkanlah semua Jemaah Haji 1437 H, Aamin....















Selamat Menunaikan Haji 1437 H.
Moga Mendapat Haji Yang Mabrur.































No comments: